Destekleyici Web 2 Araçları

Canva: Afiş, bilgilendirici görsel vs hazırlamak için kullanabileceğiniz fotoğraf üzerine yazı yazmak ve yazılı fotoğraflar tasarlamak için kullanılan bir Web 2.0 aracıdır.   Mentimeter: Canlı dersinizi etkileşimli hale getirmek için kullanabileceğiniz bulut tabanlı araç.
 




 

Pablo: Afiş, bilgilendirici görsel vs hazırlamak için kullanabileceğiniz fotoğraf üzerine yazı yazmak ve yalızı fotoğraflar tasarlamak için kullanılan bir Web 2.0 aracıdır.   Mindmeister, öğretim elemanlarının ve öğrencilerin ortak bir zihin haritası oluşturmaları için geliştirilmiş çevrimiçi bir web 2.0 aracıdır.
 




 

Edpuzzle, öğrencilerle bir video ile etkileşim kurmanıza olanak tanıyan kullanımı kolay bir platformdur.

 

Derslerinizde kullanabileceğiniz, metin veya veri ağırlıklı içeriği hızlı bir şekilde çarpıcı bir rapora, sunuya, infografiğe, sosyal medya grafiğine dönüştürebileceğiniz Web 2.0 teknolojilerinden biridir.

 




 

Öğrencilerinize basit bir şekilde quizler, anketler hazırlayabileceğiniz çevrimiçi, ücretsiz ve eğlenceli bir soru-cevap platformudur.

 

WordClouds, ücretsiz bir çevrimiçi kelime bulutu oluşturucusu ve etiket bulut yaratıcısıdır.

 



 

Socrative, oyun temelli değerlendirme yapılabilen bulut tabanlı öğrenci yanıtlama sistemidir.

 

H5P, JavaScript tabanlı, açık kaynak kodlu bir içerik iş birliği çerçevesidir. h5p.org, zengin etkileşimli içerikler geliştirmeye ve bunları blog, web sitesi, öğrenme yönetim sistemi gibi platformlarda paylaşmaya olanak tanıyan bir platformdur.

 


 

Artsteps, etkileşimli görüntüler, videolar, 3D nesneler ve seslerle dolu bir sanal gerçeklik dünyasıyla etkileşime geçmenizi sağlayan sanal sergi ve müze oluşturan bir Web 2.0 aracıdır.

 

Algodoo fizik konularının öğretilmesi için geliştirilen 2 boyutlu, ücretsiz ve eğitsel bir simülasyon yazılımıdır.

 


 

Crossword Labs, bir dijital bulmaca hazırlama uygulamasıdır.

   
 

Edmodo, öğretmenleri, öğrencileri, yöneticileri ve kurumları bir araya getiren eğitsel bir sosyal ağ platformudur.

 

 

   

 

 

>